Skip to main content
Primer Equip
Valdo se retira de la sessió matinal per unes molèsties en el bíceps del femoral dret
There are no reactions yet. Be the first!

Valdo s'ha retirat de l'última sessió de la present setmana, desenrotllada sobre la gespa de l'Estadi Ciutat de València des de les 10:00 hores, com a conseqüència d'unes molèsties en el bíceps del femoral dret.

Per precaució l'atacant s'ha retirat de l'entrenament i ha rebut un tractament específic de fisioteràpia. Per la seua banda, Javi Venta tampoc ha conclòs la jornada matinal per unes molèsties en l'adductor dret i ha treballat amb els fisioterapeutes de l'entitat. Per la seua banda, Juanfran ha tingut una xicoteta recaiguda de la lesió d'isquiotibials de la cama dreta que li ha impedit participar en els últims partits de la Lliga BBVA. Els components de la plantilla blaugrana han tancat el treball setmanal amb la disputa d'un informal encontre, a mig camp, sobre la gespa del coliseu d'Orriols.