Skip to main content
Primer Equip
Valdo s´incorporarà esta setmana als entrenaments amb el grup
There are no reactions yet. Be the first!

Els servicis mèdics del Levante UD han informat que Valdo s'incorporarà esta setmana als entrenaments amb el grup, després de superar l'elongació en els isquiotibials de la cama dreta que el van mantindre apartat la passada setmana.

El lleonés s'ha sotmés a una ecografia este matí en què s'ha confirmat que ja no hi ha resta de l'edema, per la qual cosa està previst que comence a entrar progressivament amb el grup a partir del dimecres. A més, Valdo realitzarà un treball específic afegit junt amb el recuperador i els fisioterapeutes.

D'altra banda, els servicis mèdics també li han practicat una ecografia de control a Juanfran, en la que es reflectix que està evolucionant molt bé de la seua ruptura en el semimembranós de la cama dreta, encara que continua havent-hi restes de l'hematoma, per la qual cosa encara tardarà a poder treballar amb el grup.

Xisco Muñoz, per la seua banda, passarà demà dimarts a les 13 hores per la Clínica de Rehabilitació de Levante per a sotmetre's a una ressonància i una ecografia que determinen l'abast de les molèsties que patix en la musculatura isquiotibial de la cama esquerra, i que el van obligar a retirar-se en el xoc davant de la Real.