Skip to main content
Primer Equip
Vázquez rescindix el seu contracte amb el Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD i Alejandro Vázquez Sotorrío han arribat a un acord per a la rescissió del contracte que unia a ambdós parts fins al 30 de juny del 2010, per la qual cosa jugador asturià es desvincula en el dia de hui de l'entitat llevantinista.

Vázquez va arribar al Levante UD la passada temporada i ha disputat tres encontres de lliga i un de Copa del Rei, davant de l'Hèrcules.

El Levante UD vol agrair la gran professionalitat mostrada per Vázquez en la temporada en què ha vestit l'elàstica llevantinista així com mostrar-li els millors desitjos, tant personals com professionals, de cara als nous projectes que inicie el jugador en pròximes dates.