Skip to main content
Primer Equip
Venda torna als entrenaments i Aranda no s´exercita en la sessió vespertina
There are no reactions yet. Be the first!

Javi Venta ha représ hui els entrenaments en la sessió vespertina, realitzada des de les 18:00 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol, que precedix al partit davant del Rayo Vallecano que es disputarà demà a les 20:00 hores en l'Estadi de Vallecas. El lateral asturià no es va exercitar en la sessió d'ahir per un 'mos" en el bessó. Esta vesprada ha completat la sessió amb total normalitat i forma part de la llista dels expedicionaris a Madrid. Per la seua banda, Aranda no ha participat en l'entrenament per unes molèsties en l'abductor de la seua cama esquerra. L'atacant ha realitzat un treball específic junt amb Félix Vicente. Aranda està inclòs en la citació per al partit ant el Rayo.