Skip to main content
Femení
Viatja a Saragossa a recolzar al Levante UD Femení en la Copa SM La Reina!
There are no reactions yet. Be the first!

La Delegació de Penyes del Levante UD ha organitzat desplaçament a Saragossa per a recolzar al Levante UD Femení en l'encontre d'anada de les Semifinals de la Copa SM La Reina que se celebrarà en la ciutat manya el diumenge a les 12 hores davant del Prainsa.

Els autobusos tenen prevista la seua eixida el diumenge a les 7 hores des de la rotonda ubicada entre l'avinguda dels Tarongers i l'avinguda Catalunya.

Tots aquells aficionats que estiguen interessats a desplaçar-se per a protegir al Levante UD Femení en este important compromís han de contactar amb Vicente Cosido, president de la Delegació de Penyes, cridant al 615.78.57.76