Skip to main content
Primer Equip
Vídeo: Els jugadors animen als aficionats a adquirir l´abonament del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

Els jugadors del Levante UD, així com alguns dels periodistes que cobrixen diàriament la informació de la primera plantilla llevantinista, han agafat el micròfon de Levante UD TV per a dirigir-se a l'afició amb un missatge clar: tots ells aposten per un Estadi “Ciutat de València” replet de seguidors granotes per a disfrutar i compartir amb l'equip les jornades de la Lliga BBVA.

Els jugadors sol·liciten el suport de l'afició en este camí per la màxima categoria del futbol espanyol. Ells necessiten el suport dels seus; eixe suport que, tant en els moments bons com en els menys bons, els ha arribat procedent de les grades del coliseu blaugrana.

Eixe afecte, força i espenta que els aficionats, de manera especial, van transmetre als futbolistes durant la passada temporada és el que reclamen els components de la plantilla llevantinista per a esta campanya, en la que els millors equips d'Espanya visitaran l'Estadi Ciutat de València.

A continuació pots veure els missatges dels jugadors del Levante UD i també el dels periodistes animant als seguidors a adquirir el seu abonament per a la temporada 10/11.