Skip to main content
Primer Equip
Vídeo: Gustavo Cabral ha sigut presentat com jugador del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

Gustavo Cabral ha sigut presentat este migdia com a jugador llevantinista després que el Levante UD i l'Arsenal de Sarandí d'Argentina arribaren a un acord per a la cessió del futbolista.

El central ha estat respaldat en la seua presentació pel president Quico Catalán. Cabral s'ha mostrat il·lusionat per vestir l'elàstica blaugrana i ha expressat les seues ganes d'aconseguir amb el Levante UD l'objectiu de la permanència.