Skip to main content
Primer Equip
Vídeo: Koné, presentat com nou jugador del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

Koné ha sigut presentat este matí com nou jugador del Levante UD, després que en la vesprada d'ahir s'aconseguira un acord amb el Sevilla FC per a la cessió del davanter de Costa de Marfil fins a final de temporada.

El nou fitxatge llevantinista, que arribava anit a Manises, ha passat el reconeixement mèdic este mateix matí i posteriorment ha xafat la gespa del coliseu llevantinista on ja ha conegut als que seran els seus companys la pròxima temporada.

En la seua posada de llarg com llevantinista, Koné ha estat amb una àmplia representació del Consell d'Administració encapçalada pel president Quico Catalán i el director Esportiu Manolo Salvador.