Skip to main content
Primer Equip
Vídeo: L´Escola de Futbol del Levante UD se suma als missatges d´ànim en el vestuari granota
There are no reactions yet. Be the first!

L'Escola de Futbol del Levante UD ha volgut sumar-se a la iniciativa posada en marxa des de l'entitat en la campanya “La Unió és la Salvació” amb els missatges d'ànim en el vestuari de la primera plantilla.

Divendres passat els capitans de tots els equips que componen el futbol base del Levante UD es van personar en l'estadi Ciutat de València per a empaperar les parets del vestuari granota amb els missatges que havien confeccionat amb la resta dels seus companys d'equip.

Davant d'un partit tan important com era el derbi autonòmic davant de l'Hèrcules, en el que es podia aconseguir la salvació virtual, les jóvens promeses del planter llevantinista, van voler estar prop de la primera plantilla per a donar-los tota la seua força i ànim davant d'un partit de tal calibre.