Vídeo: Nacho González i Héctor Rodas visiten els seus companys en l´entrenament vespertí
There are no reactions yet. Be the first!
Nacho González s'ha acostat a l'entrenament que la plantilla llevantinista ha celebrat esta vesprada a porta tancada en l'Estadi Ciutat de València, per a saludar els seus companys.
L'uruguaià, que ha visitat al planter per primera vegada des de la seua lesió, es perdrà els pròxims sis mesos de competició per la seua ruptura en el lligament creuat anterior del genoll dret que el va obligar a passar pel quiròfan el passat 30 de setembre.
Nacho González ha atés a la televisió oficial del Levante UD per a comentar-nos com està evolucionant en estes primeres setmanes de recuperació.
A més, un altre dels lesionats de llarga duració, Héctor Rodas, també ha visitat els seus companys en la vesprada de hui, i ha parlat de l'evolució de la seua lesió.