Skip to main content
Primer Equip
Vídeo: Presentació de la cançó ?Vamos mi Levante? de AdeArte
There are no reactions yet. Be the first!

Els jugadors del Levante UD van presentar en el dia d'ahir la cançó “Vamos mi Levante” del Grup AdeArte, per mitjà de la qual han volgut agrair a l'afició granota el suport indispensable que els han brindat al llarg de la temporada.

Vicente Iborra va ser l'encarregat d'explicar la iniciativa del vestuari llevantinista. A continuació pots veure l'actuació que els cantants de AdeArte, Adán i Chechu, van realitzar en la presentació de la cançó, així com la seua valoració sobre esta nova experiència.