Skip to main content
Primer Equip
Vídeo: Presentació de Wellington Silva com a nou jugador del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

Wellington Silva ha sigut presentat oficialment com nou jugador del Levante. El futbolista brasiler, després de l'acord al que ha arribat l'entitat llevantinista amb l'Arsenal, vestirà la camiseta del Levante fins a final de temporada.

El jugador va arribar en el dia d'ahir a València, va passar el reconeixement mèdic, baix la supervisió del Doctor Rafael Plaza, i este mateix matí s'ha enfundat l'elàstica blaugrana per a ser presentat pel president Quico Catalán i el director Esportiu, Manuel Salvador, com a nou integrant de la plantilla del Levante.

Poc després, el futbolista s'ha unit a l'expedició llevantinista per a viatjar a Saragossa amb el seu nou equip.