Skip to main content
Primer Equip
Vídeo: Quico Catalán anima a l´afició a seguir participant en la campanya "La UNIÓ és la SALVACIÓ"
There are no reactions yet. Be the first!

El president Quico Catalán ha volgut enviar un missatge d'agraïment a tots els aficionats que han participat en la campanya "La UNIÓ és la SALVACIÓ", per mediació de les distintes iniciatives que s'han dut a terme en els últims dies (Grada d'animació, enviament de missatges o dibuixos d'ànim a la plantilla, etc.) i, al mateix temps, ha animat als seguidors llevantinistes que continuen en la mateixa línia i continuen animant al Levante UD, tal com ho han fet fins al moment.