Skip to main content
Primer Equip
Vídeo: Spot publicitari de la Campanya d´Abonaments 2011/2012 "Qué gran és ser xicotet"
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD inicia en el dia de hui la seua campanya de captació d'abonats per a la temporada 2011/2012 “Què gran és ser xicotet”.

Per a reforçar la dita campanya, l'entitat llevantinista, junt amb l'agència valenciana VF Màrqueting, ha realitzat un espot publicitari amb què es pretén donar les gràcies a tots els que han contribuït a engrandir al Levante UD, alhora que anima a la resta de seguidors granotes a disfrutar amb l'equip adquirint el seu abonament per a la pròxima temporada.