Skip to main content
Primer Equip
Wellington Silva i Pedro López no s´han exercitat en l´última sessió de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

Wellington Silva no ha participat en la jornada de treball que el planter ha efectuat des de les 10:30 hores a porta tancada en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. L'atacant brasiler presenta una contusió en el bessó dret produït en l'entrenament de dimecres passat que li impedix exercitar-se junt amb la resta del grup. Wellington es va retirar en la sessió d'ahir dijous en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. Este matí ha rebut tractament específic de fisioteràpia. Per la seua banda, Pedro López, amb una otitis, tampoc ha treballat en la jornada prèvia al partit davant del Sevilla F.C junt amb la resta dels seus companys. El defensor s'ha desplaçat fins a la Ciutat Esportiva este matí encara que ha anat al seu domicili particular després del veredicte emés per Rafael Plaza, cap dels servicis mèdics del Levante.