Skip to main content
Primer Equip
Wellington Silva va debutar com a llevantinista davant del Getafe
There are no reactions yet. Be the first!

Wellington Silva va aconseguir el seu somni de debutar en la Primera Divisió de la lliga espanyola dissabte passat, al disputar els seus primers minuts com llevantintista en el partit davant del Getafe.

Mediada la segona mitat, Luis García manava a calfar el davanter brasiler amb la resta dels seus companys. Amb el partit ja decidit per als llevantinistes, Valdo cedia el seu puesto a Welli, que botava el terreny de joc en el minut 87 i era rebut amb una calorosa ovació per la grada del Ciutat de València.

El nou ariet del Levante UD, cedit per l'Arsenal, va respondre des de la gespa als més de deu mil aficionats presents i a pesar que no va tindre temps excessiu temps per a ficar-se de ple en el partit, la veritat és que sí que va donar detalls de qualitat i inclús va oferir alguns gestos tècnics prop de l'àrea, va reclamar el baló i es va mostrar molt participatiu.