Skip to main content
Primer Equip
Xavi Torres es retira de la sessió matinal per molèsties musculars
There are no reactions yet. Be the first!

Xavi Torres s'ha retirat del primer entrenament de la present setmana que el col·lectiu ha efectuat des de les 10:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva. El centrecampiste patix unes molèsties en el bessó i en els isquiotibials i, com a mesura preventiva, ha abandonat la sessió. Javier Barkero i Javi Venta no han participat en el retrobament amb l'activitat física. L'atacant basc patix unes molèsties en el bessó derivades de l'esforç realitzat en el partit davant del Sevilla. El lateral va patir un colp en el quint metatarsià de la seua cama esquerra.

Cal recordar que el defensor es va perdre la cita davant del Barcelona per eixe problema. Els dos jugadors han treballat junt amb els fisioterapeutes. David Navarro, absent de la convocatòria enfront del Sevilla, ha completat part de l'entrenament matinal encara que no ha conclòs la sessió amb la resta de l'equip. Per la seua banda, Juanlu, Koné, Ghezzal, El Zhar i Javier Pereira, segon entrenador, no han estat presents en l'entrenament. Tots ells comptaven amb el pertinent permís del club per a absentar-se de la jornada de treball.