Skip to main content
Primer Equip
Xavi Torres no participa en el primer entrenament de la setmana a Buñol per una gastroenteritis
There are no reactions yet. Be the first!

Xavi Torres no ha participat en el retrobament amb els entrenaments setmanals en la Ciutat Esportiva afligit d'una gastroenteritis. El futbolista s'ha personat a primera hora del matí a Buñol encara que els servicis mèdics del club han optat per evitar que s'exercitara junt amb la resta dels seus companys. Per la seua banda, Asier del Horno s'ha sotmés a una ressonància magnètica i demà acudirà a la consulta de Mikel Sánchez a Vitòria per a sotmetre's a una visita rutinària de control per a avaluar l'estat i l'evolució de la lesió que presenta en el tendó d'Aquil·les de la seua cama esquerra que li ha impedit disputar els últims compromisos de la competició de Lliga amb el Levante. Juanlu i Sergio han rebut tractament de fisioteràpia que Jan completat amb un treball específic amb el recuperador del club, Félix Vicente. Sergio González se sotmetrà este migdia a una ressonància de control.