Skip to main content
Primer Equip
Xavi Torres reprén els entrenaments junt amb la resta del grup en la sessió matinal
There are no reactions yet. Be the first!

Xavi Torres no va aparéixer sobre la gespa de la Ciutat Esportiva de Buñol en la jornada del dimarts, que coincidia amb el retorn als entrenaments setmanals per a iniciar la preparació del duel davant de l'Athletic Club, per una inoportuna gastroenteritis. En la vesprada d'ahir en l'Estadi Ciutat de València es va exercir junt amb el readaptador encara que no va ingressar en el partit programat per Luis García davant dels juvenils.

Este matí ha représ l'activitat quotidiana junt amb la resta dels seus companys. El centrecampista ha completat la suau sessió que el bloc ha desenrotllat en la Ciutat Esportiva. “Em trobe prou bé. No he tingut problemes per a entrenar”, afirmava el jugador a la conclusió de la matinal. Xavi Torres ha représ el treball col·lectiu mentres que Montero ha completat un entrenament específic junt amb Félix Vicente, readaptador de la societat granota. El futbolista equatorià es va retirar de l'encontre de preparació disputat en la jornada d'ahir per unes molèsties físiques.

Per la seua banda, Juanlu i Sergio seguixen el procés de recuperació de les seues respectives lesions.