Skip to main content
Primer Equip
Xisco Muñoz i Juanlu, sancionats per a la visita del Celta de Vigo
There are no reactions yet. Be the first!

Xisco Muñoz i Juanlu es perdran l'encontre de diumenge que ve davant del RC Celta de Vigo per sanció, després que la passada jornada foren expulsats per doble amonestació en el partit ant el Cádiz CF.

D'esta manera, Gorka Larrea i Javi Guerra, amb quatre cartolines grogues, seguixen una jornada advertits de sanció.

Ángel, Juanlu, Pau Cendrós i Reina, compten amb 3 cartolines grogues; Rubén, Xisco Muñoz, Marc Mateu i Pallardó tenen 2; mentres que Iborra, Manu Herrera, Héctor Rodas, Ballesteros, Jorge Pina, Robusté i Miguel Pérez només tenen una.

D'altra banda, Luis García recupera a Cerra i Xisco Nadal, que es perdien per sanció la passada jornada i que ja estan disponibles per a esta jornada.