Xisco Muñoz ja està a València. El nou fitxatge llevantinista aterrava a les 15 hores en l'aeroport de Manises en el vol procedent de Sevilla, i ja es troba en la capital del Túria, després que en la nit d'ahir es tancara el seu fitxatge per l'entitat llevantinista per a les dos pròximes temporades.
Xisco Muñoz, que ha arribat amb la carta de llibertat del Real Betis Balompié, passarà el reconeixement mèdic demà a primera hora, i serà presentat com nou jugador del Levante UD a les 13 hores en la Sala de Premsa de l'Estadi Ciutat de València.