Skip to main content
Primer Equip
Xisco Muñoz s´exercita amb normalitat en l´entrenament de la vesprada
There are no reactions yet. Be the first!

Xisco Muñoz ha pogut completar l'entrenament esta vesprada amb la resta dels seus companys després que este matí es vera obligat a retirar-se uns minuts abans de finalitzar la sessió per un colp en el turmell esquerre.

Els de Luis García han realitzat possessions, treball tàctic i un triangular per a tancar la jornada d'entrenaments prevista per a hui.

La primera plantilla, tornarà a exercitar-se demà a la vesprada en horari i lloc d'entrenament per confirmar, i disputarà un partit davant del Juvenil A.