Skip to main content
Primer Equip
Yago torna de la concentració amb la seua selecció i s´exercita en solitari
There are no reactions yet. Be the first!

Yago Yao ha tornat este matí de la concentració amb la selecció de Guinea Equatorial en la ciutat de Bata, després que ahir dimecres disputara una trobada amistosa davant de Liberia que es va saldar amb victòria per 1-0 per als guineans.

El central llevantinista, que s'anava dilluns passat concentrat amb la seua selecció, va disputar els 90 minuts de partit i estarà a disposició de Luis García per a l'encontre de dissabte que ve davant de l'Hércules ja que ha tornat sense cap molèstia.

A la seua arribada a la Ciutat Esportiva, Yago s'ha exercitat en solitari a les ordes del preparador físic Estanis, realitzant un treball de recuperació.