Skip to main content
Bardhi: "L'equip està bé, tant de bo seguisca la ratxa en el Santiago Bernabéu"
Bardhi: "El equipo está bien, ojalá siga la racha en el Santiago Bernabéu"
There are no reactions yet. Be the first!