Firma del conveni de col.laboració entre Levante UD i Bioparc
El president del Levante UD, Quico Catalán, i el director general del Bioparc, Luis Ángel Martínez, han firmat este migdia un conveni de col·laboració entre les dos entitats. L'acte de la firma ha tingut lloc a les 13 hores en el recinte del Bioparc, on a