Skip to main content
Quico Catalán: "Açò és futbol professional i ens juguem tots moltíssim, el que ha passat hui és inadmissible"
Quico Catalán: "Esto es fútbol profesional y nos jugamos todos muchísimo, lo de hoy es inadmisible"
There are no reactions yet. Be the first!