Skip to main content
SUPERFLASH | Dani Gómez: "Estic content pel gol però és una llàstima que només haja servit per a sumar un punt"
SUPERFLASH | Dani Gómez: "Estoy contento por el gol pero es una lástima que sólo haya servido para sumar un punto"
There are no reactions yet. Be the first!