Comunicat oficial del Levante UD

El Consell d'Administració del Levante UD, després de reunir-se este dilluns 29 de novembre, ha decidit la rescissió del contracte del seu entrenador Javier Pereira i dels membres de l'àrea esportiva Manolo Salvador, David Navarro i Manuel Fajardo.

Javier Pereira va agarrar les regnes del primer equip per al partit enfront del Getafe CF en el Ciutat de València i des de llavors ha dirigit en set partits al Levante UD en Primera Divisió.

Manolo Salvador, que complia la seua segona etapa en el club, David Navarro i Manu Fajardo van arribar a l'àrea esportiva a l'estiu de 2019.

El Levante UD vol agrair als quatre el seu treball en les seues respectives etapes en el club del Ciutat de València i desitjar-los la millor de les sorts tant a nivell professional com personal d'ara en avant.

Alessio Lisci, entrenador de l'Atlético Levante UD, es fa càrrec de manera interina del primer equip.

El Levante UD entrega els seus regals nadalencs als xiquets ingressats en l'Hospital La Fe

El president Quico Catalán s'ha personat en l'Hospital La Fe, on ha sigut rebut per la directora gerent Eva Salvo, per a realitzar la tradicional visita nadalenca. Els actuals protocols sanitaris impedixen accedir a les habitacions dels xiquets ingressats, però el Levante UD ha volgut acostar-se per a entregar els obsequis amb la finalitat que els xiquets, que en estes...