Comunicat oficial del Levante UD

El Consell d'Administració del Levante UD, després de reunir-se este dilluns 29 de novembre, ha decidit la rescissió del contracte del seu entrenador Javier Pereira i dels membres de l'àrea esportiva Manolo Salvador, David Navarro i Manuel Fajardo.

Javier Pereira va agarrar les regnes del primer equip per al partit enfront del Getafe CF en el Ciutat de València i des de llavors ha dirigit en set partits al Levante UD en Primera Divisió.

Manolo Salvador, que complia la seua segona etapa en el club, David Navarro i Manu Fajardo van arribar a l'àrea esportiva a l'estiu de 2019.

El Levante UD vol agrair als quatre el seu treball en les seues respectives etapes en el club del Ciutat de València i desitjar-los la millor de les sorts tant a nivell professional com personal d'ara en avant.

Alessio Lisci, entrenador de l'Atlético Levante UD, es fa càrrec de manera interina del primer equip.

El divendres finalitza el termini per a noves altes d'abonats online

El Levante UD comunica que este divendres 5 d'agost finalitza el termini per a donar-se d'alta com abonat de manera Online a través de la pàgina web https://abonos.levanteud.com/info A partir del dilluns, tots aquells aficionats que vullguen adquirir un nou abonament podran fer-ho de manera presencial en l'Estadi Ciutat de València de dilluns a divendres de 9 a 15 hores....