Acord amb Luis García per a dirigir al Levante UD la pròxima campanya
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD i Luis García Plaça han arribat a un acord, pendent de ratificació per part dels administradors concursals, per a que el tècnic madrileny dirigisca al conjunt llevantinista la pròxima temporada 2008-2009, en la que el club d'Orriols militarà en la categoria de plata del futbol espanyol.
Luis García arriba a la banqueta granota després d'haver completat una excel·lent campanya en el Benidorm, classificant-lo per a disputar el play-off d'ascens a 2a Divisió i caient molt dignament davant del Rayo Vallecano.
El nou entrenador llevantinista ha dirigit a l'UD Altea, Villajoyosa CF, Vila-real CF B, Elx CF i CD Benidorm.
Està previst que Luis García dirigisca la primera sessió d'entrenament de la plantilla, després de la volta de les vacacions d'estiu, dilluns que ve a les 10 hores en la Ciutat Esportiva de Bunyol, i que al terme de la sessió siga presentat davant dels mitjans de comunicació en estes mateixes instal·lacions.