Skip to main content
Femení
Adriana Martín formalitza la seua renovació amb el Levante UD Femení
There are no reactions yet. Be the first!

Adriana Martín ha renovat la seua vinculació amb el Levante UD Femení i vestirà una temporada més l'elàstica blaugrana. La davantera va recalar en l'entitat llevantinista el passat estiu convertint-se en la màxima golejadora de Primera Divisió amb 22 tants, junt amb Sonia Bermúdez.

Nascuda en La Puebla de Valverde (Terol), la jugadora, que compta amb una àmplia experiència, tant en el futbol espanyol com en el de fora de les nostres fronteres, ha sigut una de les peces clau del Levante UD Femení durant la temporada.

Recordem que Adriana va arribar al club d'Orriols la passada temporada procedent del Western New York Flash (Estats Units). Després del seu pas pel FC Barcelona i el CE Sabadell, la jugadora, en 2005, va passar a formar part del RCD Espanyol durant quatre campanyes. Precisament en el seu primer any en el club espanyolista va aconseguir el seu primer títol de la Copa SM La Reina i Lliga. En 2009 va tornar a alçar el títol de Copa. Després del seu camí en el RCD Espanyol, va recalar en les files del Rayo Vallecano i en 2011, després de jugar en el Pozuelo d'Alarcón, va fer les maletes i va emprendre una nova etapa en el Sky Blue FC (Estats Units). Després de finalitzar la Lliga americana va tornar a Espanya per a vincular-se amb l'Atlètic de Madrid i en 2012 va repetir aventura als  Estats Units amb el Western New York Flash, club amb què es va proclamar campiona de Lliga, va ser la màxima golejadora del campionat i va ser nomenada millor jugadora de la competició. De la Lliga americana va passar a la Lliga anglesa, formant part de les files del Chelsea, i va tornar a Espanya per a jugar en l'Atlètic de Madrid. Un any més tard va tornar a Estats Units per a, de nou, defendre la camiseta del Western New York Flash. El 25 d'agost del 2014 va formalitzar la seua vinculació amb el Levante UD Femení.