Agermanament de les Penyes del Sporting i del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!
El passat cap de setmana, i amb motiu del partit que va enfrontar al Real Sporting amb el Levante UD, les delegacions de penyes d'ambdós clubs es van agermanar a Gijón.
El president de la Delegació de Penyes llevantinista, Ricardo Gimeno, i el vicepresident, Vicente Cosido, es van desplaçar amb l'expedició oficial, per a rebre este homenatge de la Federació de Penyes Sportinguistas.
Tant la federació sportinguista com la delegació llevantinista van intercanviar regals en este agermanament i van disfrutar d'un esmorzar en bona harmonia.