Skip to main content
Primer Equip
Agraïment als donants que van acudir a la Donació Especial de Sang celebrada en l´Estadi en la vesprada d´ahir
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD, junt amb el Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana, vol agrair la participació de totes aquelles persones que en la vesprada d'ahir es van personar en l'Estadi Ciutat de València per a col·laborar en la donació especial de sang que es va celebrar en el coliseu llevantinista.

Durant les quatre hores que va durar la donació, més de cent persones de van acostar al coliseu granota per a col·laborar amb esta causa solidària, la qual cosa suposa una gran resposta de la població valenciana.