Skip to main content
Primer Equip
Alegria per a seguir immers en la lluita
There are no reactions yet. Be the first!

Gens millor que aconseguir una nova victòria per a contemplar l'horitzó des d'una perspectiva diferent del visionat de les últimes setmanes quan les derrotes sumien al grup en la desesperació. La plantilla ha représ este matí els entrenaments en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 10:30 hores amb el somriure que deixa després de si el triomf obtingut en la vesprada d'ahir enfront del Racing de Santander en l'Estadi Ciutat de València que ha permés a l'esquadra granota abandonar els llocs de descens en la classificació i tallar una dinàmica perillosa darrere d'encadenar quatre derrotes consecutives. Luis García ha planificat un entrenament regeneratiu per a aquells jugadors que van participar des de l'inici en el xoc davant del conjunt càntabre.

La resta dels integrants del planter ha augmentat les exigències i la duració de la sessió. El tècnic ha tirat mà del filial per a completar la nòmina de futbolistes davant de l'elevat nombre d'absències. Nano no ha participat en la matinal per un colp en el turmell produït durant l'encontre entre el Levante i el Racing. Xisco Nadal tampoc ha participat mentres que Valdo no ha treballat a causa de les molèsties en el bessó que ja li van impedir disputar el duel de la jornada dotzena. El col·lectiu descansarà en la jornada de demà i reprendrà l'activitat dimecres que ve des de les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol.