Alejandro Martínez, convocat per a exercitar-se amb la Selecció valenciana Sub-12
There are no reactions yet. Be the first!
El jugador aleví del Levante UD, Alejandro Martínez, ha sigut convocat per a l'entrenament que realitzarà esta vesprada la Selecció valenciana Sub-12 amb la vista posada en el XIX Campionat Nacional de Seleccions autonòmiques, organitzat per la RFEF, que es disputarà del 12 al 16 de maig en Miranda de l'Ebre (Burgos).
La sessió de treball d'esta vesprada donarà començament a les 16:30 hores i se celebrarà en el Camp Municipal de Benirredrà.