Skip to main content
Primer Equip
Álex Geijo inicia la tercera fase de la recuperació de la seua lesió
There are no reactions yet. Be the first!

Álex Geijo ja ha iniciat la tercera fase de la recuperació de la seua lesió, i este matí protagonitzava la bona notícia del dia quan botava al terreny de joc i començava a tocar baló sobre la gespa del Ciutat de València, junt amb el seu preparador Alberto Pardo (Responsable del Departament de Preparació Física del Centre Internacional de Rehabilitació de l'Esportista) i baix l'atenta mirada dels servicis mèdics del club.

El capità llevantinista continua evolucionant favorablement de la lesió de lligament en el turmell i fractura del peroné de la cama esquerra que es va produir el passat 21 de febrer en l'últim entrenament previ a l'encontre davant del Deportivo Alavés, i tres mesos després acaba de començar l'última fase de recuperació.

El davanter llevantinista començava la seua rehabilitació el 17 de març, tres setmanes després de la fatídica lesió, amb la realització de treball en descàrrega (sense suports), amb exercicis en piscina per al manteniment de la seua resistència, complementat amb treball de força.

L'objectiu de la segona fase va ser la reeducació de la marxa i el treball de propiocepció, amb correcció de suports i treball de càrregues, i cap al final d'esta fase va començar amb la carrera contínua.

En este nou període de recuperació que acaba d'iniciar-se, està previst que comence a tocar baló, seguisca amb la carrera contínua, realitze bots amb càrrega i treball fraccionat (major intensitat en menys temps).