Skip to main content
Fútbol Base
El Juvenil D ascendix a Primera Regional
There are no reactions yet. Be the first!

El planter del Levante UD continua demostrant el seu bon moment de forma. Dissabte passat el Juvenil D de l'entitat llevantinista va aconseguir l'ascens a Primera Regional després de véncer per 3-1 al Xirivella CF en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva del club amb dos gols d'Endry i un d'Adrián.

D'esta manera, els jugadors granotes van culminar de manera espectacular el gran treball realitzat durant tota la campanya en el dit encontre, que a més va ser l'últim de la temporada en el Grup 4 de 2a Regional, i van concloure l'exercici en segona posició amb 66 punts, per darrere de les Escoles Sant Josep.

El balanç de la campanya per als jóvens llevantinistes és de 20 encontres guanyats, 6 empatats i tan sols quatre derrotes.

Balles, José, Iker, David, Borja, Carlos, Josu, Duato, Migui, Cristian, Jorge, Endry, Sergio, Adrián, Diego, Nelson, Chiri, Raúl (Cadet Autonòmic) i Kevin (Cadet D) han sigut els protagonistes d'este merescut ascens que s'ha aconseguit davall les directrius de Miguel Ángel Villafaina i amb José Vicente Oltra com a delegat.

Divendres que ve la plantilla celebrarà este èxit amb un sopar que tindrà lloc en un restaurant de Chiva.

Enhorabona a tot l'equip!