Skip to main content
Primer Equip
Álex Geijo rep l´alta hospitalària i ja descansa al seu domicili
There are no reactions yet. Be the first!

Álex Geijo ha rebut l'alta hospitalària a primera hora d'este matí i ja ha abandonat l'Hospital 9 d'octubre, on estava ingressat des que dilluns passat fóra operat de la seua fractura del peroné.

El capità llevantinista ja descansa en el seu domicili en estos moments i comença així la llarga recuperació de la seua lesió, en la que en les pròximes tres setmanes haurà de romandre immobilitzat.