Skip to main content
Femení
Alicia González, convocada amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

Alicia González ha sigut convocada per la Selecció espanyola Sub-19 per a la fase de preparació i minitorneig de classificació del VIII Campionat d'Europa que se celebrarà del 15 al 23 de setembre en Las Rozas (Madrid) i del 24 de setembre a l'1 d'octubre en Kaunas (Lituania).

D'esta manera, Alicia haurà d'estar dilluns que ve a les 17 hores en l'aeroport de Barajas per a concentrar-se amb la resta del combinat nacional. Els entrenaments se celebraran des de l'arribada fins al dia 23 en sessions de matí i vesprada. Abans del desplaçament a Lituania es produiran quatre descarts.

El calendari de encontres d'esta competició és el següent:

Dijous 25 de setembre -12 hores-

Espanya-Xipre

Dissabte 27 de setembre -15 hores-

Lituania-Espanya

Dimarts 20 de setembre -14 hores-

Espanya-Països Baixos