Skip to main content
Fútbol Base
Alicia González va jugar davant de Finlàndia amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora llevantinista Alicia González va participar amb la Selecció espanyola Sub-19 en el primer partit que va disputar en el dia d'ahir el combinat nacional corresponent al VIII Campionat d'Europa.

Les espanyoles es van mesurar en el seu debut a Finlàndia i van véncer per 2-0. Alicia González va botar al terreny de joc en el minut 77 del transcurs de l'encontre i demà dissabte tindrà una nova oportunitat per a enfundar-se l'elàstica de la Selecció en el partit que els enfrontarà a Anglaterra a les 14:30 hores en el Perutz Stadium de Pápa (Hongria).