Skip to main content
Primer Equip
Álvaro Ballester participarà demà en la cavalcada dels Reis Mags des de l'autobús del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

Álvaro Ballester Solís ha sigut el guanyador del sorteig realitzat entre tots els xiquets que han optat per enviar la seua carta als Reis Mags a través de les bústies ubicades en la Tenda Granota i en l'estand del Levante UD en Expojove, per a participar en la Cavalcada de Reis de València.

Entre més de 400 cartes enviades als Reis Mags, la d'Álvaro ha sigut la triada en el sorteig i demà tindrà l'oportunitat de disfrutar de la cavalcada des de l'autobús del Levante UD.

En la seua carta als Reis Mags, Àlvaro Ballester ha demanat una corbata i unes sabatilles del Levante UD, a més de poder participar en la Cavalcada. Este últim regal el rebrà demà. Si durant l'any ha tingut un bon comportament, és possible que al despertar-se el divendres els Reis Mags li hagen portat els altres dos regals que ha sol·licitat.