Skip to main content
Primer Equip
Javi Venta i Nano es perdran el partit davant del Mallorca per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

Javi Venta i Nano es perdran el partit de dissabte que ve davant del RCD Mallorca per sanció, després que el primer acumule 5 cartolines grogues que ocasionen suspensió, i el central llevantinista vera doble groga en el xoc davant del Granada (la primera en el minut 89 i la segona amb el partit finalitzat).

Seguixen advertits de sanció per al partit davant del Mallorca; Ballesteros, Munúa i Iborra.

Amb 3 targetes es troben Nano, Xavi Torres, Rubén i Valdo; amb 2 cartolines estan Juanfran i Del Horno, mentres que tenen únicament 1 amonestació Barkero, Farinós, Koné, Pallardó, Pedro López, Aranda i El Zhar.