Skip to main content
Femení
Anabel i Neus, convocades per a entrenaments de la Selecció espanyola Sub-17
There are no reactions yet. Be the first!

Dos jugadores del Levante UD Femení han sigut convocades per als entrenaments de la Selecció espanyola Sub-17, que se celebraran de l'1 al 4 de setembre en Las Rozas.

Anabel Martínez i Neus Motoso seran les futbolistes que representaran a l'entitat blaugrana en els dits entrenaments. Les dos jugadores hauran d'estar el pròxim dia 1 de setembre a les 17 hores en la dàrsena d'autobusos de la Terminal 4 de l'aeroport de Barajas i des d'ací es desplaçaran junt amb la resta de companyes convocades a les instal·lacions de Las Rozas.