Skip to main content
Femení
Sandra renova una temporada més amb el Femení
There are no reactions yet. Be the first!

Sandra Vilanova s'ha personat este matí en les oficines del club per a renovar una temporada més amb el Levante UD Femení. La capitana granota s'ha compromés amb el conjunt blaugrana en la que serà la seua novena campanya en el si de l'entitat.

La centrecampista, des que va recalar en les files del club, es va convertir en una de les peces clau de l'equip de Superlliga. La passada campanya Sandra va jugar 24 partits de Lliga i va anotar 4 tants. En els huit anys en què la futbolista ha militat en el Levante UD Femení ha aconseguit dos títols de Superlliga i cinc Copes de la Reina.