Skip to main content
Levante UD Juvenil
El Juvenil A començarà a rodar demà dijous
There are no reactions yet. Be the first!

El Juvenil A es posarà en funcionament demà dijous. El conjunt de Divisió d'Honor, que una temporada més estarà dirigit per Yago, iniciarà a les 18 hores en la Ciutat Esportiva de l'entitat la pretemporada 08/09.

El Juvenil, que hui ha conegut el seu calendari del Grup 7 -vore http://va.levanteud.com/noticias/levante6861.html-, estarà compost per jugadors de les categories inferiors de l'Escola de Futbol Base del Levante UD.

Jonathan, Eric, Julián Romero, Maeso, Jurado, Autivo, Sergio García, Mérida, Arnau, Roselló, Giuliano, Jaume, Cristian, Pascal, Salva, Marc Mateu, Santa Fe, Ismael, Darío, Marc García, Pulido, Abner, Manu Jiménez, Álvaro, Ubach, Oli i Juanma són els futbolistes que estan citats per a començar a preparar des de demà a la vesprada la pròxima campanya.