Skip to main content
Femení
Anabel Martínez, convocada per a entrenaments amb la Selecció Sub-17
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Anabel Martínez ha sigut convocada per als entrenaments amb la Selecció Nacional Femenina Sub-17 que se celebraran del 2 al 5 de juny en Las Rozas (Madrid).

Estos entrenaments es realitzaran els dies 2, 3, 4 i 5 de juny, i està previst la tornada este últim dia a la vesprada.

D'altra banda, i pel que fa a la Selecció Absoluta de Futbol Femení, seguixen concentrades amb Espanya Ruth García i Sandra Vilanova per al partit que es disputarà demà dimecres 28 de maig a les 19.45 hores, en l'Estadi The Showgrounds davant d'Irlanda del Nord, corresponent a la Fase de Classificació del VII Campionat d'Europa Femení 2009.