Skip to main content
Femení
Andrea Palacios, Laura Pascual i Mª Isabel Ortega, convocades per a exercitar-se amb la Selecció espanyola Sub-16
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores del Levante UD Femení, Andrea Palacios, Laura Pascual i Mª Isabel Ortega, han sigut convocades per a participar en els entrenaments de la Selecció espanyola Sub-16 que se celebraran del 20 al 22 de maig en la Ciutat del Futbol de Las Rozas.

El Levante UD Femení serà, junt amb el FC Barcelona, el club que més jugadores aportarà a estes sessions de treball.