Aniversari de la Penya Con un par i inauguració de la Penya Petxina Nou Moles
There are no reactions yet. Be the first!
En el dia de hui dos penyes del Levante UD viuran una jornada especial. Des de les 20 hores, la Penya Con un par celebrarà el seu aniversari en el carrer Cavite, 99, de València amb la presència del conseller Ramón Vilar, els jugadors Héctor Rodas i David Navarro i el delegat Andrés Garcerá.
Poc després, a les 21:30 hores, el Levante UD inaugurarà de manera oficial una nova penya llevantinista. La Peña Petxina Nou Mols festejarà la seua inauguració junt amb el president Quico Catalán, els jugadors Rubén, Keylor i Garabato, les jugadores Ruth i Sonia Prim i el director de l'Àrea Social, Vicente Herrero.