Skip to main content
Primer Equip
La Penya Con un par es va inaugurar de manera oficial
There are no reactions yet. Be the first!

La Peña Con un par va celebrar dimarts passat la seua inauguració en un ambient cent per cent llevantinista. Els membres d'esta penya van poder compartir alguns moments amb els seus ídols i també amb diversos representants del club. El conseller Ramón Vilar, els jugadors Héctor Rodas i David Navarro i el delegat Andrés Garcerá van assistir a la celebració que va tindre lloc en el carrer Cavite de València.

Els penyistes van disfrutar de la companyia dels llevantinistes i van aprofitar per a fotografiar-se amb ells i aconseguir els seus autògrafs.