Skip to main content
Primer Equip
El Levante UD va inaugurar la Penya Petxina Nou Moles
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD va inaugurar dimarts passat la Peña Petxina Nou Mols. Diversos representants del club van estar presents en este acte especial per a l'entitat llevantinista. Els jugadors Rubén García, Keylor Navas, Garabato i les jugadores Ruth García i Sonia Prim, a més del director de l'Àrea Social, Vicente Herrero, van assistir a la inauguració que es va celebrar en el carrer Castañ Tobeñas de València.

Els més jóvens de la penya no van perdre l'oportunitat d'aconseguir els autògrafs dels seus ídols i immortalitzar el moment fotografiant-se amb ells.