Antonio López ha rebut este matí l'alta mèdica, després que dissabte passat rebera un colp en el cap en la disputa d'un baló en l'encontre que va jugar el Levante UD B a Altea.
El defensa es va veure obligat a abandonar el terreny de joc després d'este contratemps i va ser traslladat a l'Hospital de Benidorm, on se li van practicar diverses proves mèdiques i ha romàs ingressat 48 hores en observació.
Antonio s'incorporarà progressivament al treball de l'equip que dirigix José Gómez per a preparar l'encontre davant de l'Atlètic Saguntí.